maandag 28 januari 2008

Laatste dag!

Lokatie: Amsterdam, Nederland

Goede dag!

Morgen om 7:15 vertrek ik! Ben nu nog druk bezig met inpakken en de laatste dingen kopen/regelen. Morgen wordt het al vroeg opstaan want om 5:00 heb ik afgesproken met Bas op Schiphol. Mijn vlucht gaan 26 uur duren (ja ik weet het dat is vreselijk lang) en dan ben ik in Australie!

Gister was mijn afscheid(feest) met mijn vriendin (Karin!!) en met mijn familie.

Het volgende bericht stuur ik uit Sydney!

Gegroet voor de laatste keer uit NL!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Erik!!
Heel veel plezier en ik zal je site in de gaten houden voor je telefoonnummer!!
We houden contact!

Liefs Ruth

Anoniem zei

Hee Lieverd!
Mooie kaart hoor! haha! xD Duurt even, maar dan heb je ook wat! Ik spreek je straks nog wel! Maar je site is zo wel mooi af!:)
Ciaooo xx!!