maandag 23 juni 2008

Duiken!!!!

lokatie: Port Douglas, Australie.

Goede dag!

Ik heb gedoken in Mision beach, en aangezien ik nog vele leuke foto's heb denk ik laat ik maar weer is wat van me horen.

Donderdag 19 juni, het was al een paar dagen klote weer maar de dag begon met een zonnetje, ik werd opgehaald van de camping met een bus en werd naar de boot gebracht. Na een uur varen waren we aangekomen bij de rif. Hier heb ik 2 duiken gemaakt. Tijdens deze duiken heb ik onder andere een haai, een schilpad en heel veel koraal gezien. Het weer zat ook mee en op de bood heb ik meerdere leuke mensen leren kennen.

Snel ga ik nog een duik maken vanaf Cains.

Over 12 dagen vlieg ik nr Sydney en daarna naar huis, het einde is heelhaas is zicht. Tot dan maar denk ik!

Groeten uit de tropen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Erik!

Jammer he van Nederland.. Nou geniet nog een paar dagen daar aan de andere kant van de wereld. Ik zie je denk ik snel weer eens met Karin. Liefs Marloes

Anoniem zei

Howdy mate,

super al die foto's en verhalen. zo hebben wij als thuisblijvers ook een beetje indruk van Oz.
vooral je foto's zijn geweldig mooi. Je verhalen met amsterdams dialect moest ik soms wat vertalen (grapje!)
Mijn lieve nichtje kijkt erg uit naar jou aankomst, denk ik. in ieder geval nog veel plezier die laatste dagen, uren en goeie reis!!!
groetjes van ons allemaal

Hetty en Kees, Kiky-Flynn-Pleun