woensdag 2 april 2008

Aan het toeren met de auto!

Lokatie: Hillston, Australie.

Goede dag lezers!

Wij zijn nu volop aan het toeren met onse auto. De auto is een Ford Falcon '97 station wagon! Het is echt een geweldige auto met echt alles erop en eraan (airco, abs, airbac, 4 liter moter, automaat, cruise control, elec ramen, afstandbediening voor de deuren en veel meer). Het is echt een top reis auto! We zijn nu richting het noorden aan het rijden om de auto te registreren.

In Melborne hebben we nog effe een leuke tijd gehad zijn daar naar de nationaal galery gegaan waar het helemaal vol hangt met nederlandse schilders. Verder nog leuk gefeest en dergelijk. Zodra we uit melborne reden werd werdt het al gauw zoals we gedacht hadden: leeg en wild. We hebben nu al kangeroes en emoe's zien lopen! Verder zijn we al door heel veel leegte heen gereden. We hebben al in een zandstorm gezeten en ook deze overleeft!

Ik zit nu bij een paar australiers in een camper waar ik effe op internet kon, maar ga nu weer effe verder ouwehoeren! Ik ben niet echt berijkbaar verder want telefoon berijk is er niet echt.

Laterz!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Aaah cool dat jullie een auto hebben gevonden! Dat reist toch wat makkelijker! :-)

Een collega van mij vertelde dat ze, de eerste dag dat ze in Aus een auto had gekocht, er een ongeluk mee maakte waardoor die total loss verklaard werd. Haha, dus kijk uit!

Liefs!

David zei

Heyo Erik,

Die auto klinkt zeker chill man, hebben jullie er al in gepit? Gezellig samen :D

Nog gefeliciteerd trouwens! (Je bent al bijna weer jarig, maar boeie) Ik vertrouw erop dat je het goed gevierd hebt ;) Ik ga maar weer ff verder met werken, spreek je later! En doe de groeten aan Dennis.

Grtz, David

Lisette zei

hey, jaloers op het lekkere weer wat je daar hebt! andere wereld he?
have fun! en zet er snel een foto van jullie auto op!
X lis